torsdag 8 oktober 2009

Ehh..

Ja, som ni ser är jag lite tom på nya rubriker ... Men men.
Idag har det varit en vanlig dag med mycket rep, ett prov och äcklig mat.
Vi ska ha konsert imorgon i Berwaldhallen och vi repade med alla 6:or. En fjortistjej och en kille satt och stirrade och fnittrade åt mej heeeela tiden vilket jag inte fattade varför... Pappskallar som inte har nåt bättre för sig ....
Sen hade vi prov och jag hoppas att det gick, men det kändes i alla fall bra..
Äcklig mat i skolan som man var tvungen att käka för att inte få ont i skallen.

Sedan tog skoldan slut och nu sitter man här och skriver :)


Dagens...
Person: Den roliga dirigenten som var jättehyper under hela repet. Du gav klass 6c ett gott skratt.
Ros: Att det är såå fint väder nu, snart kommer ju hela Sverige vara en mörk grotta..
Ris: Svåra mattetal, jag blir så arg när jag inte klarar dom!
Låt: "Pepsodent hådieee
"Dukigt gjort Elsa": Jag har gjort ärtsoppa, äppelpaj, dukat och fixat hela eftermiddagen...




//Elsa

3 kommentarer:

Unknown sa...

haaha!

SV: joo jag var på en slags shoppingtur ;)
tack elsiih du är så himla rar!

/clara (pappas google konto, du borde skaffa BLOGG.SE mykt bättre!)

L8 sa...

Middagen var jättegod!
Du hade verkligen gjort gott, fint & trevligt och jag uppskattar det så himmla mycket!

Gräm dig inte över prov. Gör ditt bästa som du alltid gör och då blir det bra.

Du är bäst!!

PoK

... sa...

... hej hopp!

Du verkar vara en riktig mångsysslare!

Det var länge sedan vi bloggare fick höra lite sång?! Det är alltid kul tycker jag!

Kram, kram Elis.