fredag 4 december 2009

Konserterr........


Japp.. Jag har haft massa med sånna i veckan..

Detta är mitt konsertschema under veckan:
Måndag-tisdag, ingen konsert tror jag :S.. Onsdag, konsert på Kulturskolan . Jag sjöng "On my own" och "That's what friends are for". Det gick väl bra men det är så tråkigt att min sånglärare Eva ska sluta ;_;
Torsdag, barnkonserter på Nybrokajen 11(med flickkören) . Jätteroligt med mycket spex och så..
På torsdagkväll var det Luciakonsert i Djurgårdskyrkan. Idag, barnkonserter igen...

Efter konserterna var jag, B-J, Olivia G och Fanny ute på stan. Först efter ett tag gick Fanny och sen gick Olivia G så till slut var det jag och B-J kvar. Vi hade jättekul tjejer!!! Men att gå 12.00-15.30 oavbrutet i jakt på julklappar och nåt till mej gör inte fötterna gott..
Men mitt byte blev : En tröja till Maja i julklapp, ljus till Mormor och en tröja till mej . Jag försökte handla nåt på Gina men jag kan bara inte..Det blev på Cubus och Zara jag handlade :)
Jag orkar inte skriva allt vi gjorde men det har B-J gjort så kolla in hennes blogg!! www.oooli.blogg.se

Men nu är jag så trött så... HEJDÅ

2 kommentarer:

... sa...

... oj oj oj!

Du har ju fullt upp. Men... det måste vara roligt med allt som du får vara med om.

Visst är det tröttande att springa på stan?! Ibland hittar man allt och ibland tycker man att det inte finns något som passar.

Hoppas att du får vila fötterna lite i helgen!

Kram Elis.

L8 sa...

Du har ju glömt att du hade konsert i måndags morse på Norra Latin för EU-delegater! Och på tisdagskvällen hade ni ju luciatåg för ett företag...
Har man så mycket att göra så kanske det är klart att en del glöms bort ;-)
Hursomhelst så är det ju en del konserter den här veckan också. Jag tror att du kommer tycka de här är extra roliga och så kommer det att toppas med slutkläm nästa vecka när ni ska ut på 'turné'!!

PoK