söndag 13 december 2009

Lucia i globen!!!!!!!!!!!!!!

Ja, det var väl ehh min dröm ??? Att få stå med i Sveriges coolaste arena och sjunga för full hals. Det var grymt häftigt enligt mej!!! Och en annan grej som var häftig var att jag skakade hand med Christer Fuglesang igår :)) Jo det är sant !!! Han var och kollade på 18-föreställningen och precis innan han skulle gå in gick jag och Linnea fram och frågade om vi fick skaka hand med honom. Och det fick vi :))
Jag e ganska trött (dock ledig) men jag lägger in massa bilder istället. " En bild kan säga tusen ord" Bild på hur det kan se ut i Globen (fast denna bild var inte från i år)

Så här fint ser det ut när vi repar i Globen :D

Så här ser man ut när man kommer hem från show på MiroOch så här hipp ser jag ut när jag ska gå till skolan xD
(suddig)bild på mej och dennis hahah- Smile!!! (i globen) En ganska trött en som snart ska till skolan(ja, jag äääälskar min rosa halsduk )
Fannie(xD)face!!!!!!!


XOXO elsa

2 kommentarer:

L8 sa...

Det var verkligen helt fantastiskt och mäktigt i Globen igår!
Det finns inte dess like, ingen tvekan om det.

Hoppas att du har lite krafter kvar tills luciatåg ikväll!

PoK

... sa...

... oj, va mkt du får vara med om!

Globen... milda Matilda!

Jag vill också kunna sjunga som du kan!

Hoppas nu att du får en helt underbar resa. Ha hur kul som helst!

Kram Elis.