fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!!!

Gott nytt år till alla!!!

Bara för att jag känner mej ledsen för inget så lägger jag in en rooolig lista.

ÅR 2009
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor!!!! Holland, Globen, Vässarö, London minnerna är oförglömliga!!!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårlöften :S

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Min farfar dog..

5.Vilka länder besökte du?
Spanien, Storbrittanien och Holland.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Snygg kropp, kille xD... nej jag vet inte

7. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
15-17/12 , 18-20/9 m.m

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag kom med i flickkören var väl bra??

9. Största misstaget?
Många misstag såklart men jag inte sätta finger på ett.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja migrän männi tajms

11. Bästa köpet?
Myssockor kanske??

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Juklappar tror jag :))

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
AFF Of course<3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Fairytale, Oh Music och Poker face :))

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Betydligt gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!!!!!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Eeeh, klantat mig?

18. Hur tillbringar du julen?
Har redan gjort med familjen

19. Blev du kär i år?
Aaa two times ;)

20. Favoritprogram på TV?
Melodifestivalen!!

21. Bästa boken du läste i år?
Kulpåsen

22. Största musikaliska upptäckten?
Helle Rosenborg hahahaha.. Nej jag vt inte :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag kommer inte ihåg :S En kokbok fick jag :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
Skivkontrakt (kommer nog inte få det nån gång)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Kmr inte ihåg *oops*

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ofc. Men jag är absolut inte missnöjd!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Konstig but I like..

29. Vad fick dig att må bra?
Min familj och RIKTIGA vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ELVISELVISELVIS..

32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla i flickkören såklart!!!! Ett litet urval : Min gottesnuppa, Örats Gud, KörMamma, Regnbågspia, Störtregnsmark Och många fler!!

33. & till sist - är du nöjd med året?
Till 100 %


Om du har läst ända hit är du bäst<3


XOXO ointressanta Elsa<3

2 kommentarer:

L8 sa...

Du är inte alls ointressant!
Dags att du rycker upp dig! Du är ju bäst!

PoK

... sa...

... men hallå! Ointressant?????

Det är det nog bara du som tycker, i så fall! Jag tycker att du är en superspännande tjej. Och det tycker säkert de flesta som känner dig.
Men... ibland kan man ju känna sig lite ledsen (av olika orsaker), å då är det bra att veta att man har både föräldrar och bra vänner att prata med (om man vill alltså).

Kram Elis.