tisdag 12 januari 2010

Uppdatera??


Ja, nog är det dags att uppdatera nu..

Idag har det varit ganska kort dag 8.15-14.15 skönt!!
Mys med kompisar och långa raster <3
Jag har ont i skallen hela dan och när jag kom hem föll jag i koma i sängen och bara sov i 2-3 timmar.. Gud vad skönt. Sedan var huvudvärken väck!

Dagens ..
Garv: - Kan ni va tyyyyysta!!!!!!! Jag vill läsa tidning!!
Ros: Till mina underbara vänner som är så uur gulliga<3
Ris: Till mej eftersom jag inte kom ihåg Elvis födelsedag!
Låt: Dagarna dom går och går + Regn/badrock


Jag har fått jättefina Elvisfrimärken av B-J som jag har gjort till ett litet collage med en annan poster och hängt upp på väggen brevid JIANTELVIS :D

XOXO Elsa

2 kommentarer:

L8 sa...

Ditt Elvis-kollage blev ju riktigt snajdigt!!!

PoK

L8 sa...

Hej svejs!

Hur är läget?

PoK