tisdag 18 januari 2011

Dag 2- Min familj


Min lillasyster Maja som är 11 år. Hon älskar att pyssla och sånt. Vi bråkar ibland men oftast har vi väldigt kul tillsammans :) Jag kommer ihåg när Maja föddes, då var jag jätteglad :) Ja det var lite om henne

Min mamma Lotta vill nog inte att jag lägger ut en bild på henne men hon är väldigt söt kan jag lova . Hon gillar att läsa, laga mat, resa och massa annat. Hon är väldigt snäll och glad tycker jag! Vi brukar gå och shoppa tillsammans och sånt och har det supermysigt :)

Min pappa Olav
är en rolig figur som gillar att laga mat, flygplan och andra grejer. Han kan faktist flyga flygplan! Lite coolt ... Han och jag brukar gå och se på filmer som mamma och Maja inte vill se tex Jackass 3D såg vi :) hihi!

Kort sagt kan man säga att min familj är en härlig skara människor som jag älskar<3

1 kommentar:

L8 sa...

Tack för att jag slapp att vara med på bild!

PoK