söndag 16 januari 2011

Dag 1- Mig själv




Jag heter Elsa Fahlander och är 13 år.
Jag älskar att sjunga, dansa, vara med mina superkonstiga kompisar(jag är väldigt konstig jag med), mysa, titta på tv med familjen (soffpotatis i know) och massa annat. På fritiden brukar jag sjunga i Adolf Fredriks flickkör som tar upp ganska mycket tid men är också superkul, dansa och går på privat sånglektion.
Jag gillar inte ägg, bilar, krig, mobbing. Jag går på Adolf Fredriks musikklasser och älskar att lyssna på musik i mina lila hörlurar ^^
Mitt favoritprogram är Vänner och min favvomat är kött och bearnaissås(stavning?).
Min favoritfärg är rosa och jag gillar att du läser min blogg :)

Måste gå !

XOXO

3 kommentarer:

L8 sa...

Det här ser ju lovande ut!

PoK

... sa...

... hej hej!

Va kul att se lite nya inlägg. Det är iof länge sedan jag var inne på din sida.
Fint omgjord, tycker jag!
Va spännande att få läsa om dina "dagar".
Ha en go vecka/ kram Elis.

Olav #oldfartsrunning sa...

Hej hopp Elsa,

Vad roligt att se att du fortsätter ditt bloggande. Ser fram emot mer.

Pappelipapp