söndag 16 januari 2011

Hehe

Tänkte börja med den här grejen "Lär känna mig på 30 dagar", lite kult kanske?

Dag 1 – Mig själv

Dag 2 – Min familj

Dag 3 – Min bästis

Dag 4 – Bloggar jag läser

Dag 5 – Mitt favoritplagg

Dag 6 – Mina intressen

Dag 7 – Dom 3 pinsammaste bilderna på dig genom tiderna

Dag 8 – Det här åt jag idag

Dag 9 – Det här hade jag på mig idag

Dag 10 – Min dag i detalj

Dag 11 – Något som alltid får mig att gråta

Dag 12 – I min väska

Dag 13 – Alla mina rädslor och fobier

Dag 14 – Det här är min favoritplats

Dag 15- Om jag vann en miljon skulle jag..

Dag 16 – Det här är jag beroende av

Dag 17 – Tanken bakom mitt bloggnamn

Dag 18 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen

Dag 19 – Om jag fick byta liv med vem som helst skulle det vara..

Dag 20 – Mitt rum

Dag 21 – En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv

Dag 22 – En dålig vana

Dag 23 – Sätt din iPod på ”shuffle” och lista dom 10 första låtarna

Dag 24 – Varför jag började blogga

Dag 25 – Ett 1 år gammalt foto och ett nytaget

Dag 26 – Vart vill du resa?

Dag 27 – Saker jag ser fram emot för det här året

Dag 28 – När jag tog hål i öronen

Dag 29 – Min första bästis

Dag 30 – Det roligaste jag gjort denna månaden var..


Hope you'll like it

Inga kommentarer: