onsdag 2 februari 2011

Dag 6 - Mina intressen

Jag har ett speciellt intresse som ni kanske vet. Jag älskar att sjunga!
Och som ni kanske också vet så sjunger jag i Adolf Fredriks flickkör. Det är det roligaste jag vet och genom flickkören har jag fått massa fantastiska kompisar som jaa inte skulle ha fått annars.


(ser lite tossig ut på bilden)
Men när jag sjunger flickkören mår jag riktigt bra. Och är riktigt glad, det är helt otroligt vad roligt vi har.

Sen går jag på dans och privat sång , vilket också är jättekul men flickkören tar upp mer tid och så..
Andra saker jag gillar att göra är t.ex. läsa, resa, vara med kompisar och familj m.m.

Nu måste jag plugga har som sagt prov imorn så.....

XOXO

2 kommentarer:

L8 sa...

Fin bild!
Från Mariakonserten gissar jag..

PoK

Anonym sa...

Varför måste ni ha en stort band runt blusen? Måste vara väldigt jobbigt, stelt och obekvämt. Och måste ni ha sådana kläder på övningarna också?