torsdag 3 februari 2011

Dag 7 - De 3 pinsammaste bilderna på mig genom tiderna (varnar känsliga läsare!)

Haha nu blir det bildbomb!!! Nej, jag hhåller migtill reglerna! 3 bilder får det bli (även om det finns hundra att välja mellan;)!



En inte så smickrande bild på mig, från hemresan från Götet med kören!



Jag var sist med att tappa tänder kändes det som så då var man stolt när man hade tappat tänder och skulle självklart ringa halva släkten och ta kort på spektaklet!
Jag kan berätta att jag alltid har varit superrädd för att vicka och dra ut tänder på egen hand och har alltid vickat till de hänger i en liten tråd. Men för nån månad sen så skulle jag precis tappa min sista tand och då tänkte jag att - Nu ska jag vara modig och dra ut den ! Och det gjorde jag! Modiga Elsa, that's me!



INGA KOMMENTARER.. Jag i ett nötskal ;)

Visst är jag ett riktigt gullefjun?

1 kommentar:

L8 sa...

jajjemänn, du är och kommer alltid att vara ett riktigt litet gullefjun!